Cum sa creezi utilaje si remorci Multifruit

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Cum sa creezi utilaje si remorci Multifruit

Mesaj  Ecstasy la data de Joi Dec 08, 2011 8:21 am

Dupa cum spune si titlul metoda prin care puteti crea un utilaj/remorca care sa accepte orice fruct:

1. Pentru remorci :

Primul pas este crearea unui plane pentru fructele dorite (plane-ul este gramada care se vede in remorca in momentul in care versi in ea)

Pe urma importi plane-ul creat si il pui la un loc cu celelalte plane-uri (orice remorca are un grup format numai din plane) .tot odata indexezi si plane-ul asezi remorca cum era in momentul in care ai deschis editorul si salvezi.

Deschizi .xml-ul remorci iar la linia de <grainPlane>....</grainPlane> adaugi liniile pentru noile fructe si indexi aferenti plane-ului. Cu alte cuvinte aceasta linie :

<node type="fructnou" index="x|x|x"/>
Atentie numarul indexului variaza de la model la model sar putea voi sa aveti 2 sau 3 indexii. Pentru doi puneti doar x|x sau pentru 3 cum am pus eu in exemplu

pentru particulele de descarcare puneti asa :

<dischargeParticleSystem type="fructnou" node="x" position="x y z" rotation="0 0 0" file="$data/vehicles/particleSystems/trailerDischargeParticleSystem.i3d" />

la node="x" - x-ul reprezinta indexul principal
iar la position in loc de x,y,z puneti pozitia care apare si la restu de fructe

ia la linia <fillTypes fruitTypes="...." /> treceti in continuare si fructul vostru
Salvati si inchdeti xml-ul.

2. Pentru cutitele combinilor :

Trebuie doar sa deschideti xml-ul cutitului si sa adaugati la linia :

<fruitTypes fruitTypes="..." /> adaugai fructul dorit

3. Pentru combinii :

la linia de : <pipeParticleSystems>...</pipeParticleSystems> puneti :
<pipeParticleSystem type="fructnou" position="x y z" rotation="x y z" file="particleSystems/wheatparticleSystem.i3d" />

din nou la position puneti aceleasi coordonate ca la restu de fructe si la rotation la fel

pentru fructele care nu sunt paioase la tocator puneti asa pe linia aferenta
<chopperParticleSystems toggleTime="">....</chopperParticleSystems> puneti linia asta :

<chopperParticleSystem type="fructnou" position="x y z" rotation="x y z" file="particleSystems/threshingChopperParticleSystemRape.i3d" />

pentru paioase :

<strawParticleSystem type="fructnou" position="x y z" rotation="x y z" file="particleSystems/threshingStrawParticleSystem.i3d" />

la <grainTankPlanes>...</grainTankPlanes>

puneti : <grainTankPlane type="fructnou">
<node index="x|x">
<key time="x" translation="x y z" scale="x y z"/>
<key time="x" translation="x y z" scale="x y z"/>
<key time="x" translation="x y z" scale="x y z"/>
</node>
</grainTankPlane>

pentru key time copiati coordonatele deja existente in xml , la translatie puneti coordonatele existente iar la scale puneti marimile plane-ul fructului aferent ( si aici trebuie sa creati un plane si sal asezati in ge unde sunt restu de plane-uri si eventual sal asezati corect in buncarul combinei)

la linia de <grainTankFruitTypes fruitTypes=".." /> adaugai fructul nou salvati arhivati la loc si spor la recoltat Face cu ochiul


P.S pentru particule eu vam dat ca exemplu particulele originale dar voi puteti pune alte particule sa se vada si normal cele care corespund cu fructul vostru



enjoy...
avatar
Ecstasy
Senior Admin
Senior Admin

Mesaje : 60
Data de inscriere : 10/09/2011
Varsta : 22
Localizare : Barlad jud vaslui

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum